Senior administratief medewerker

  • Detachering
  • Branche Zorg en welzijn
  • max. € 72 per uur
  • In Noord-Holland
  • Reageren vóór 28-10-2025 (04:00)

De functie

UitvoeringsvoorwaardeMet het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

OpdrachtgeverHuizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening ‘Goed geregeld, graag gedaan!’ Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega’s, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Als senior administratief medewerker Sociaal domein ga je werken in Huizen. Er heerst een informele werksfeer, er wordt hard gewerkt en er is collegiale ondersteuning, zowel op inhoudelijk als persoonlijk vlak. De kleinschaligheid van de gemeente maakt dat er korte lijntjes zijn met onze beleidsambtenaren en andere netwerkpartners.

Opdracht

  • Primair verantwoordelijk voor de uitbetaling van het leefgeld van de ontheemden
  • Primair verantwoordelijk voor de eigen bijdrage ontheemden
  • Ondersteunt bij de implementatie van het project leef Oekraïne;
  • Wmo werkprocessen controleren
  • Facturatie afhandelen
  • Wmo voorzieningen afroepen en inkopen (maatwerk)
  • Deelnemen aan overleggen (project -en werkgroepen)

Competenties– Plannen en organiseren;
– Hands on en een positieve inzet;
– Flexibiliteit;
– Accuraat en cijfermatig goed;
– Samenwerken en ondersteunend;
– Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
– Klantgerichtheid.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Vereiste Kwalificaties

    1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
    1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de administratie van Wmo en ontheemden;
    1. Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar met systemen iSamenleving en Civision Samenlevingszaken;
    1. Uiterlijk beschikbaar per 12 november 2025 voor 32 tot 36 uur per week gedurende gehele periode inclusief verlengingen;
    1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring eigen bijdrage en leefgeld ontheemden.
    1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Senior administratief medewerker sociaal domein(benoem een duidelijk voorbeeld in het cv);
    1. Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker of ondersteuner binnen het sociaal domein;
    1. Aantoonbare werkervaring met de administratie wmo en van het leefgeld Oekraïne (benoem dit duidelijk in het cv);
    1. Een maximum uurtarief van € 72,- exclusief btw / inclusief reiskosten woon- werkverkeer;
    1. Een aantoonbare afgeronde cursus of opleiding WMO & Jeugdwet.

Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!

  1. Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
  2. Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
  3. CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
  4. Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!