- Detachering
- Branche Zorg en welzijn
- max. € 125 per uur
- In Zuid-Holland
- Reageren vóór
28-11-2025 (16:00)
De functie
De Opdracht
WIJ zoeken voor de Stadsbank een ervaren, flexibele en enthousiaste teamcoördinator die het Team van zo’n 29 medewerkers aanstuurt. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de inhoudelijke aansturing van een deel van de bedrijfsvoering, zonder hiërarchische personele verantwoordelijkheden en bevoegdheden. Voor de collega’s ben jij de verbindende factor binnen en buiten het team en je coacht medewerkers op hun ontwikkeling, houding en gedrag. Ook ben je Gesprekspartner en inhoudelijk sparringpartner voor je teamleden en Afdelingsmanager. Je voert regie over de afspraken die zijn vastgelegd in het jaarplan. Verder ben je verantwoordelijk voor het richting geven aan de werkprocessen, samen Met de kwaliteitsmedewerker en professionals uit je team. Het is voor jou geen Probleem om hier knopen over door te hakken. Je werkt nauw samen met de Accountmedewerkster om de ideeën uit de stad te borgen en draagt zorg voor en Correcte toepassing van wet- en regelgeving op het terrein van Schuldhulpverlening en SHVO en de gemeentelijke uitvoering van de toeslagenaffaire. JIJ bent een ervaren teamcoördinator. Een echte motivator en teamplayer. Met jouw enthousiasme en besluitvaardigheid zorg je ervoor dat het werk wordt gedaan door het beste uit de medewerkers te halen. Je bent flexibel, toegankelijk, betrouwbaar en oplossingsgericht. Je kunt goed luisteren, bent transparant, authentiek en beschikt over een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen. Daarnaast sta je ook open voor feedback en andere Inzichten. Je werkt vanuit vertrouwen, geeft ruimte, hebt oog voor de kwaliteiten van de Medewerkers en creëert een aangename en veilige werkomgeving.
Ons team
De Stadsbank biedt hulp aan burgers van de gemeenten Leiden en Leiderdorp bij financiële problemen. De hulp kan op verschillende manieren geboden Worden, voorbeelden hiervan zijn informatiegesprekken, een Schuldhulpverleningstraject en budgetbeheer. De hulp is gericht op het (her)krijgen van inzicht in en controle op de eigen financiële Situatie, zodanig dat men in de toekomst zelfstandig de financiële huishouding kan Voeren zonder dat er nieuwe schulden ontstaan. Wij werken integraal, wijkgericht en Leveren daar waar nodig maatwerk. Bij de Stadsbank staat de klant centraal.
Ons team telt 4 administratieve krachten, 5 budgetbeheerders, 17 schuldhulpverleners, 1 accountmedewerker, 1 kwaliteitsmedewerker, 1 medewerker financiële administratie En een manager.
Vereiste Kwalificaties
-
Eis 2 Uiterlijke startdatum op 5 januari 2026
-
Eis 4 Minimaal 1 jaar ervaring bij een gemeentelijke organisatie
-
Subgunningscriterium 1:
Ervaring met Allegro is een pré Ervaring met teambuildingsprocessen Ervaring met de toeslagenaffaire is een pré Meer dan 1 jaar ervaring bij een gemeentelijke organisatie is een pré
Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de Beantwoording Gunningscriteria één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen. Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.
- Eis 3 Minimaal 3 jaar ervaring als teamleidinggevende
- Eis 5 Minimaal 5 jaar ervaring in het werkveld schuldhulpverlening
Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!
- Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
- Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
- CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
- Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!
