- Detachering
- Branche Vastgoedbeheer
- In Utrecht
- Reageren vóór
11-09-2025 (03:00)
De functie
OrganisatieUtrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
OpdrachtCommercieel beheer
Tot de commerciële processen behoren het aangaan van nieuwe huurovereenkomsten en allonges en het beëindigen van bestaande en/of aflopende huurovereenkomsten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het opstellen van dienstverleningsovereenkomsten (DVO).
Administratief beheer
De processen die onder administratief beheer vallen behelzen alle administratieve processen van het vastgoedbeheer. Tevens valt het beheer van het bronbestand, het vastgoeddossier en de huurdossiers onder het administratief beheer.
Financieel beheer
Onder Financieel beheer vallen financiële processen met betrekking tot het vastgoedbeheer, zoals het samen met de medewerker financiën en control opzetten van de boekhouding bij de implementatie van nieuwe huurder en het verzorgen van de huurindexatie en de jaarlijkse servicekostenafrekening.
Concreet bestaat je takenpakket o.a. uit:
- Opstellen Huurovereenkomsten en allonges
- Opstellen dienstverleningsovereenkomsten (DVO)
- Samen met de medewerker financiën en control verzorgen van de jaarlijkse huurindexatie, jaarlijkse afrekening servicekosten
- In samenwerking met de medewerker financiën en control opstellen van kwartaalfacturen voor huur en servicekosten
- Zorgdragen voor juiste archivering van documenten zodat alle archiefwaardige stukken juist en compleet worden opgeslagen in de daarvoor bestemde systemen (digitaal archiefsysteem en juridische stukken in papieren vorm aanbieden aan documentbeheer)
- Beantwoording vragen van de accountant t.b.v. huurderszaken.
- Overzicht houden op ruimtegebruik en expiratiedata en vroegtijdig acteren op komende mutaties
- Adviseert teamleider Facilitair met betrekking tot huurdersaangelegenheden
- Adviseert teamleider Facilitair met betrekking tot eventuele nieuwe huurders
- Overleg met individuele huurders waar het gaat om vastgoed specialistische vraagstukken (denk aan uitbreiding/inkrimping).
Wat verwachten wijIn deze rol heb je focus op de afspraken die zijn gemaakt, met aandacht voor de relatie. Je kunt goed omgaan met verschillende, soms tegengestelde, belangen en begrijpt het krachtenveld waarin je werkzaam bent.
FunctieschaalDeze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals1.
CV-eisenMaximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
WerkdagenDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – VrIs hybride werken mogelijk: ja
Vereiste Kwalificaties
- Aantoonbare werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten (conform ROZ model kantoorruimte);
- Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van vastgoed en/of facility management;
- Aantoonbare werkervaring met assetmanagement en/of accountmanagement binnen vastgoed. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV;
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen vastgoed;
- Aantoonbare werkervaring met het opstellen van huurovereenkomsten (conform ROZ model kantoorruimte);
- Aantoonbare werkervaring in een overheidsorganisatie. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV;
- Aantoonbare werkervaring met het verwerken van jaarlijkse huurindexaties.
Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!
- Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
- Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
- CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
- Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!
(Looptijd van 09-09-2025 tot 11-09-2025 03:00)