- Detachering
- Branche Vastgoedbeheer
- max. € 100 per uur
- In Zuid-Holland
- Reageren vóór
29-10-2025 (02:00)
De functie
Waar ben jij van?
Als huisvestingsadviseur ben je dé inhoudelijk expert en beheerder van enkele huisvestingsproducten. Enkele producten die onder jouw beheer kunnen komen, zijn loodgieterswerk, vloerafwerking, raambekleding, schilderwerk en veiligheid & welzijn. Daarnaast heb je nog andere taakgebieden, zie hieronder.
Jouw functie
Voor bovenstaande producten formuleer je visie en planvorming afgeleid van college-, concern- en afdelingsdoelstellingen. Om hier te komen, is onder andere de samenwerking met je collega adviseurs en alle andere teams van de afdeling Facilitaire Dienstverlening essentieel. Je bent verantwoordelijk voor de controle op de uitvoering van het gehele huurdersonderhoud van een pandperceel. Dit doe je door gezamenlijk de onderhoudsplannen vast te stellen en de uit te zetten opdrachten te toetsen op de basisafspraken. Voor de huisvestingsproducten die jij beheert, voer je met de collega’s van het team Contractmanagement de periodieke gesprekken met de leveranciers. Daarnaast heb je ervaring met aanbestedingen en bij voorkeur in de rol van inhoudelijk expert.
Tot slot ben je de spreekwoordelijke duizendpoot en kun je schakelen op verschillende vlakken, niveaus en met partners in de keten.
Verder:
Je hebt oog voor innovaties, wet- en regelgeving, duurzaamheid en zeker ook voor de behoeften en ervaringen van de gebruikers van onze gebouwen.
Je formuleert product specifiek beleid in afstemming met de diverse teams, adviseert m.b.t. mogelijkheden en kansen en vertaalt dit naar de uitvoering op locatie.
Je bewaakt de uniformiteit tussen de locaties en zorgt voor een goede informatievoorziening en registratie van jouw producten.
Jouw profiel
Wij zoeken een enthousiaste en resultaatgerichte collega die naast tactisch en strategisch niveau ook feeling heeft met de operatie en ons helpt de informatievoorziening verder uit te bouwen en te optimaliseren. Je bent altijd op zoek naar nieuwe kansen en mogelijkheden voor het verbeteren van jouw producten. Met jouw analytisch vermogen weet jij prima te schakelen tussen strategie, implementatie en beheer. Je bent stressbestendig, punctueel, denkt in mogelijkheden en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
Vereiste Kwalificaties
- Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding.
- Je hebt minimaal drie jaar werkervaring met het beheer van facilitaire processen, huisvestingsbeheer en het schrijven van besluitvormende notities en beleid.
- Je hebt kennis van en ervaring met huisvestingaanbestedingen.
- Je hebt kennis van en ervaring met meerjarige onderhoudsplannen.
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Vastgoed, Facility Management of Bouwkunde.
- Je hebt ervaring met het werken in Topdesk en Planon.
- Je hebt ervaring met de thema’s lithium-ion energiedragers en/of gebouw gebonden RI&E.
- Je hebt kennis van en ervaring met assetmanagement.
Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!
- Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
- Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
- CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
- Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!
