Adviseur inkoop

  • Detachering
  • Branche Inkoop
  • max. € 102 per uur
  • In Gelderland
  • Reageren vóór 18-11-2025 (04:00)

De functie

OrganisatieAvri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte. 

Opdracht
Waar ga je werken?
Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voorinkopen en aanbestedingen. Je adviseert de afdelingen bij het uitvoeren van een rechtmatige en doeltreffende inkoop van leveringen, diensten en werken. Dit doe je vanuit het team Financiën, Inkoop en Control.

Wat ga je doen?Je adviseert en ondersteunt bij het uitvoeren van enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen, ziet toe op de uitvoering van het inkoop- en aanbestedingsbeleid en zorgt dat de inkoop binnen de geldende wet- en regelgeving wordt uitgevoerd. Als Adviseur Inkoop ondersteun je de organisatie en geef je uitleg, zodat inkoop op een doeltreffende en efficiënte wijze kan worden uitgevoerd. Je stelt projectplannen op voor inkoop, voert periodieke controles uit en optimaliseert deze waar nodig. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Vereiste Kwalificaties

    1. Een aantoonbare afgeronde Nevi 1 opleiding of direct vergelijkbare inkoop opleiding;
    1. Minimaal 5 Europese aanbestedingen zelfstandig uitgevoerd (Benoem dit duidelijk in het cv);
    1. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
    1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen;
    1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop en aanbesteden in de publieke sector;
    1. Aantoonbare werkervaring met Tenderned;
    1. Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie brief, waarin hij/zij duidelijk motiveert hoe de opdracht optimaal vervult kan gaan worden op et gewenste niveau;
    1. Aantoonbare werkervaring als Adviseur Inkoop en aanbesteden bij een Gemeenschappelijke Regeling of Gemeente
    1. Een aantoonbare Afgeronde NEVI 2 opleiding;

Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!

  1. Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
  2. Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
  3. CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
  4. Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!