Allround medewerker burgerzaken

Bumper
  • Detachering
  • Branche Burgerzaken en receptiebalies
  • max. € 90 per uur
  • In Friesland
  • Reageren vóór 11-09-2025 (17:59)

De functie

Opdrachtomschrijving

Voor het team Burgerzaken zijn wij op zoek naar een tijdelijke, ervaren Allround Medewerker Burgerzaken. In deze rol ligt de nadruk op werkzaamheden binnen de BRP (Basisregistratie Personen) met specifieke aandacht voor aanvraag briefadres en adresonderzoek.

Team Burgerzaken werkt gericht samen om de klant centraal te zetten. Onze dienstverlening wordt bepaald door de vraag van de klant. De afdeling Publiekscentrum is de ingang voor vragen van inwoners, ondernemers en instellingen. Publiekscentrum bestaat uit de teams burgerzaken, telefonie/servicebalie en communicatie.

Als team Burgerzaken zijn we volop in ontwikkeling met het team van de toekomst. We hebben een toekomstvisie voor Burgerzaken waarbij we streven naar optimale dienstverlening voor onze inwoners. De toekomst in een notendop:

  • Digitaal waar het kan, maar persoonlijk waar het moet
  • Een belangrijke rol voor Burgerzaken bij het vaststellen van identiteiten
  • Vakmanschap en hostmanship zijn essentieel in de toekomst
  • We denken niet van binnen naar buiten, maar van buiten naar binnen

Verantwoordelijkheden

De professional die wij zoeken:

  • Voert zelfstandig en accuraat werkzaamheden uit binnen de Burgerlijke Stand en BRP;
  • Beoordeelt buitenlandse brondocumenten op juistheid, echtheid en rechtsgeldigheid;
  • Is vraagbaak voor collega’s bij complexe casuïstiek en fungeert als inhoudelijk expert;

De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. voor de duur van 6 maanden voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Vereiste Kwalificaties

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. voor de duur van 6 maanden voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe.
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau (niveau 4).
  • Je hebt een afgerond NLQF4 diploma of een vergelijkbare opleiding BA-BZ of MLO-BZ.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt ervaring met de Centric applicaties.
  • Je bent flexibel en hebt een stressbestendige persoonlijkheid.
  • Je werkt zorgvuldig en bent oplossingsgericht.
  • Je kan met jouw nieuwsgierige, behulpzame karakter en respectvolle benadering het gewenste vertrouwen uitstralen naar zowel onze inwoners als naar jouw collega’s.

Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!

  1. Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
  2. Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
  3. CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
  4. Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!