Coördinator bedrijfsvoering

Bumper
  • Detachering
  • Branche Openbare orde en veiligheid
  • In Utrecht
  • Reageren vóór 04-11-2025 (05:00)

De functie

Opdrachtbeschrijving

Rol Coördinator Bedrijfsvoering

Werkzaamheden
– Verbeteren van bedrijfsvoeringsprocessen.
– Het adviseren van de sectie IV&CIS over optimalisatie van bedrijfsvoering en het implementeren van nieuwe werkwijzen.
– Signaleren van knelpunten en aandragen van oplossingen binnen processen zoals financiën en HR.
– Monitoren van voortgang en resultaten van verbetertrajecten en zorgen voor borging binnen de sectie.
– Aansturen PMO-office/medewerker(s) bedrijfsvoering.
– Bijdragen aan plannen en beleid op het gebied van bedrijfsvoering.

Optioneel/situationeel:
– Voorbereiding besluitvormingsfora (documentenstroom);
– Project-/sectieadministratie en aansluiting op financiële administratie van de organisatie;

Achtergrond opdracht

Als Coördinator Bedrijfsvoering ben jij de spil in het verbeteren en optimaliseren van onze bedrijfsvoering. Je adviseert/coördineert werkt nauw samen met verschillende bureaus om processen efficiënter en effectiever te maken.
Je hebt een grote mate van zelfstandigheid, doortastendheid en creativiteit. Je verdiept je in de materie, analyseert, doet implementatie- en verbetervoorstellen en stemt af met collega’s, counterparts en stakeholders.

Organisatorische context en cultuur

Het Landelijk Tactisch Commando (LTC) is een operationele eenheid van de Koninklijke Marechaussee (KMar) en is direct ondergebracht onder de commandant van de Koninklijke Marechaussee (CKMar). Het LTC heeft tot doel om op tactisch en operationeel niveau uitvoering te geven aan de KMar opgedragen taken middels informatie gestuurd optreden (IGO) en de samenwerking met ketenpartners en binnen netwerken. De eenheid heeft tot doel om uitvoering te geven aan opgedragen taken binnen de daarvoor afgegeven aanwijzingen, handelingskaders, werkwijzen en richtlijnen vanuit staf LTC.

Taken

• Organiseer, coördineer en leid het projectteam
• Zorg voor betrokkenheid en communicatie van belanghebbenden
• Houd toezicht op de projectvoortgang
• Coördineren, vastleggen en zorgen voor naleving van de kwaliteit
• Circulatie en distributie van informatie van de projecteigenaar
• Zorg ervoor dat het project helpt om de bredere doelen van de organisatie te ondersteunen
• Voldoen aan budgetten en levertijden
• Werk het project bij naargelang de veranderende omstandigheden

Vereiste Kwalificaties

  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding of hoger (Diploma).
  • Kandidaat beschikt over sterk communicatieve vaardigheden en kan goed samenwerken met verschillende belanghebbenden.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 3 jaar recente (niet ouder dan 5 jaar) aantoonbare werkervaring binnen de organisatie van de informatievoorziening van de OOV Openbare Orde en Veiligheidsketen (Politie, Justitie, Defensie), of andere departementen.
  • Kandidaat heeft tenminste 2 jaar aantoonbare werkervaring met inkoop(procedures) binnen een overheidsinstantie.
  • Kandidaat beschikt bij voorkeur over certificering Prince2/IPMA.
  • Kandidaat is Scrum/Agile gecertificeerd.
  • Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in project/-ondersteuning, -management en -advies

Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!

  1. Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
  2. Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
  3. CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
  4. Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!