- Detachering
- Branche Inkoop
- max. € 77 per uur
- In Zuid-Holland
- Reageren vóór
28-10-2025 (04:00)
De functie
OrganisatieKrimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo’n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
OpdrachtDe afdeling Inkoop is opzoek naar een inkoperondersteuner die zelfstandig aan de slag kan en de inkoop coördinator kan ondersteunen bij inkoopvraagstukken een aanbestedingen. Met de inzet van de ondersteuner bestaat het team uit twee inkopers.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Beheren van de gezamenlijke inkoop mailbox;
- Opzetten en professionaliseren van contractbeheer;
- Ondersteunen bij het begeleiden van Europese aanbestedingen;
- Begeleiden van meervoudig onderhandse trajecten;
- Oppakken van inkoop gerelateerde vraagstukken en de organisatie voorzien van advies.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10A. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Vereiste Kwalificaties
-
- Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
-
- Aantoonbare werkervaring als inkoopondersteuner met meervoudig onderhandse aanbestedingen en Europese aanbestedingen.
-
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als contractbeheerder.
-
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het professionaliseren van het contractbeheer en -management binnen een gemeente.
-
- Kandidaat is in het bezit of bezig met NEVI I of vergelijkbaar.
-
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met TenderNed, benoem waar dit is opgedaan
-
- Minimaal 1 jaar werkervaring met aanbestedingsprocedures zoals meervoudig onderhandse aanbestedingen en Europese aanbestedingen
-
- Minimaal 2 afgeronde cursussen op het gebied van inkoop- en contractmanagement
-
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met inkoop en/of contractmanagement en/of contractbeheer binnen de publieke sector
-
- Uiterlijk per 10 november 2025 beschikbaar voor 20 uur per week
-
- De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf
Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!
- Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
- Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
- CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
- Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!