- Freelance
- Branche Financieel economisch
- max. € 90 per uur
- In Gelderland
- Reageren vóór
13-10-2025 (04:00)
De functie
Deze opdracht betreft ondersteunende administratieve werkzaamheden, wordt uitgevoerd naar eigen inzichten en moet de volgende resultaten opleveren.
Planning & Control (P&C)
- Voorbereiden P&C-documenten: Documenten ter voorbereiding op P&C-producten (zoals de decemberwijziging en de jaarrekening) worden klaargezet in Lias. De bijbehorende taken worden toegewezen aan de betreffende medewerkers.
- Leveren inhoudelijke bijdrage jaarrekening: Er wordt een inhoudelijke bijdrage geleverd aan de jaarrekening, bestaande uit:
- Analyse en rapportage van de indicatoren.
- Opstellen van een overzicht betreffende de aanwending van de post Onvoorzien.
- Opstellen van een overzicht van structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves.
Financiële Administratie
- Opstellen van begrotingswijzigingen: Concept-begrotingswijzigingen worden opgesteld en voorbereid voor verwerking.
- Verwerken van memoriaalboekingen: Alle noodzakelijke memoriaalboekingen worden aangemaakt en verwerkt in het financiële systeem.
- Verwerken van correctiefacturen: Correctiefacturen worden opgesteld en verwerkt om boekingen te rectificeren.
- Bijhouden register tijdelijke formatie: Er wordt een register bijgehouden van alle besluiten aangaande tijdelijke formatie, totdat het formele proces hiervoor is geïmplementeerd.
Controle & Afstemming
- Controleren en inlezen begrotingswijzigingen: De aangeleverde begrotingswijzigingen worden gecontroleerd op volledigheid, juistheid en de correctheid van de omschrijving, alvorens deze worden ingelezen in het financiële systeem.
- Controleren boekingen inhuur externen: Er wordt geverifieerd of de boekingen voor de inhuur van extern personeel in overeenstemming zijn met de goedgekeurde begrotingswijziging.
- Afstemming financiële systemen: Er wordt een periodieke aansluiting gemaakt en gecontroleerd tussen Key2Finance en het kassasysteem van de afdeling Publiekszaken.
- Controle op onjuiste boekingen: Er wordt proactief gecontroleerd op onjuiste boekingen. Deze controle wordt mede uitgevoerd op basis van een historische analyse van correcties uit voorgaande jaren.
De duur van de opdracht is naar verwachting 6 maanden met optie op verlenging.
Vereiste Kwalificaties
- eis: minimaal 5 jaar ervaring met financiële administratie in gemeentelijke organisatie:
- eis: Minimaal 5 jaar ervaring met Key 2 Finance
- eis: HBO denk en werkniveau
- aantoonbare kennis en ervaring met BBV en P&C documenten en producten
- Tijdens het verificatiegesprek worden de volgende punten getoetst: o De ervaringen die je meebrengt o Het enthousiasme, flexibiliteit en de prioritering die je kan stellen o Of je zelfstandig kan werken en een aanpakker bent;
Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!
- Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
- Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
- CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
- Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!
Helaas, de reactieperiode voor deze vacature is voorbij.
(Looptijd van 09-10-2025 tot 13-10-2025 04:00)
(Looptijd van 09-10-2025 tot 13-10-2025 04:00)
