Medewerker frontoffice/publieksbalie/burgerzaken

  • Detachering
  • Branche Burgerzaken en receptiebalies
  • In Zeeland
  • Reageren vóór 17-09-2025 (03:00)

De functie

Organisatie Gemeente VeereOnze organisatie telt ongeveer 280 medewerkers. Deze medewerkers zijn verdeeld over zes afdelingen; Bedrijfsvoering, Openbare Ruimte, Dienstverlening, Ruimtelijke Ontwikkeling, Maatschappelijke Ontwikkeling en Programma’s & Projecten. Je toekomstige collega’s ervaren korte lijnen binnen de gemeente Veere, een informele werksfeer, vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en uitdaging in hun functie.

OpdrachtAls medewerker frontoffice ben je bezig met aanvragen van reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Je werkt daarnaast ook in ons klantcontactcentrum waar je de telefoon en e-mails beantwoord. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen, zowel in werkzaamheden als tussen de verschillende applicaties waarmee we werken.

Je verwerkt mutaties in de Basis Registratie Personen (BRP). Voert adresonderzoeken uit en gaat aanvragen voor inschrijving op een briefadres beoordelen. Bereidt huwelijksdossiers voor en verdiept je in de hiervoor aangeleverde (buitenlandse) documenten.

Ook ga jij je bezig houden met de parkeervergunningen. Je beoordeeld wie recht heeft op welke vergunning of ontheffing en verstrekt deze via de applicatie. Je bent hierin een specialist en helpt onze inwoners met hun digitale aanvraag. Zelf verwerk je de gecompliceerde aanvragen in de applicatie en zet jezelf in om dit online proces te verbeteren. Waar nodig overleg je met een collega van de vak afdeling en zoek je de samenwerking binnen het gemeentehuis op.

Competenties

  • Flexibel (bereid om collega’s op te vangen bij ziekte of vakantie);
  • Dienstverlenend;
  • Integer en tactvol;
  • Communicatief sterk;
  • Stressbestendig;
  • Nauwkeurig;
  • Teamspeler.

FunctieschaalDeze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals1.

CV-eisenMaximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands. Referenties nader te bepalen.

WerkdagenDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Vereiste Kwalificaties

  • Kandidaat is bereid om flexibel ingeroosterd te worden.
  • De kandidaat heeft een maximale reistijd van 45 minuten naar het gemeentehuis in Domburg. Benoem dit duidelijk in het CV.
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij en gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker frontoffice medewerker/medewerker publieksbalie/medewerker burgerzaken bij een gemeente;

Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!

  1. Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
  2. Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
  3. CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
  4. Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!