- Freelance
- Branche Omgevingsdiensten
- max. € 115 per uur
- In Zuid-Holland
- Reageren vóór
22-10-2025 (06:00)
De functie
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden
De taken en verantwoordelijkheden bestaan uit het volgende:
– Het organiseren van bijeenkomsten samen me de coördinator en secretaris, gericht op implementatie van producten van het IBP-VTH en doorontwikkeling.
– Aansluiten bij bestaande regionale overlegstructuren, zoals de Regionale Implementatie Ondersteuning (RIO’s), de regionale afstemmingsoverleggen/ accounthouderoverleggen van gemeenten, provincies en omgevingsdiensten.
– Zicht houden op de andere implementatietrajecten, waarbij je – indien nodig – ook inhoudelijk meer betrokken wordt bij specifieke trajecten, om zo de koppelkansen te identificeren en benodigde samenwerking tot stand te brengen.
– Je doet dit alles in nauw overleg met de implementatieleiders en ontwikkelingen die voortkomen uit de Samenwerkingsafspraken en de ambtelijke werkgroep.
– Jouw werkzaamheden doe je in overleg met de coördinator.
Waar nodig ondersteun jij de coördinator. Dat kan op inhoud zijn, procesmatig of organisatorisch. Bij al jouw werkzaamheden focus jij je op de informatievoorziening en digitaliseringskant van de Samenwerkingsafspraken.
Resultaat van de opdracht
– Er is door jouw bijdrage een grotere samenhang tussen de trajecten en binnen het team, met name waar het gaat om het traject van informatievoorziening en digitalisering van het VTH-stelsel.
– Gemeenten, provincies en omgevingsdiensten zijn op de hoogte van de landelijke ontwikkelingen. Om dit te bereiken communiceer je regelmatig via de kanalen van de verschillende partners en via jouw netwerk over de voortgang (nieuwsbrieven, websites, mailings). Op deze manier ontvang je ook signalen uit het veld die je weer terugkoppelt naar de landelijke werkgroep.
– Aansluiten bij de werkgroepoverleggen van het traject informatievoorziening VTH. Je maakt daar de koppeling met de signalen uit de regio’s en de implementatietrajecten.
– Een aantal bestuurlijke en ambtelijke bijeenkomsten die jij onder verantwoordelijkheid en gezamenlijk met de coördinator en projectsecretaris hebt georganiseerd. Jij levert een bijdrage op inhoud en in de uitvoering m.b.t. de informatievoorziening en digitaliseringsvraagstuk.
-Bijdrage aan de tweejaarlijkse publicatie van best practices, gericht op informatievoorziening en digitalisering.
– Bijdrage leveren aan de jaarlijkse netwerkbijeenkomst in de vorm van een deelsessie (of vergelijkbaar).
Vereiste Kwalificaties
- Door de inschrijver is één CV van de aangeboden kandidaat aangeleverd. Heeft u dit document toegevoegd bij de vraag?.
De verdere vereisten vindt u in de profieltekst voor eventuele toelichting op de eisen waaraan de documenten aan moeten voldoen.
- De kandidaat is op de in de profieltekst genoemde datum en tijdstip beschikbaar voor een matchgesprek.
- Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker en/of beleidsadviseur in projecten met meerdere publieke organisatie en/of koepelorganisatie. Aantoonbaar in cv en motivatie.
- Tussen 0 en 1 jaar
- Tussen 1 en 2 jaar
- Tussen 2 en 3 jaar
- Tussen 3 en 4 jaar
- Tussen 4 en 5 jaar
- Meer dan 5 jaar
- VNG vraagt de contractvorm voor inhuur als volgt te specificeren.
- Directe inhuur (als eenmanszaak of VOF – LET OP, niet BV)
- Indirecte inhuur ZZP met BV (DGA)
- Indirecte inhuur (bemiddelingsbureau of tussenpersoon LET op, kandidaat is NIET in dienst van uw organisatie)
- Indirecte inhuur (detachering, kandidaat is in dienst van de bemiddelende organisatie)
- Indirecte inhuur (uitzendorganisatie)
- Bevestigt u dat uw organisatie zich slechts één keer inschrijft op deze nadere offerteaanvraag, en dat deze inschrijving uitsluitend namens één organisatie binnen een moeder-/holdingstructuur plaatsvindt?
Let op: indien er namens meerdere organisaties die onder dezelfde moeder-/holdingmaatschappij vallen wordt ingeschreven (bijvoorbeeld via meerdere BV’s of accounts), wordt zowel de moeder-/holdingmaatschappij als alle betrokken organisaties uitgesloten van verdere deelname aan deze offerteprocedure.
- Aantoonbare ervaring met de samenwerking tussen publieke organisaties in het fysieke domein. Aantoonbaar in cv en motivatie.
- Tussen 0 en 1 jaar
- Tussen 1 en 2 jaar
- Tussen 2 en 3 jaar
- Tussen 3 en 4 jaar
- Tussen 4 en 5 jaar
- Meer dan 5 jaar
- Aantoonbare ervaring met het leveren van een bijdrage bij (netwerk)bijeenkomsten. Zowel intern als extern. Aantoonbaar in cv en motivatie.
- Tussen 0 en 2 bijeenkomsten
- Tussen 2 en 4 bijeenkomsten
- Tussen 4 en 6 bijeenkomsten
- Tussen 6 en 8 bijeenkomsten
- Tussen 8 en 10 bijeenkomsten
- Meer dan 10 bijeenkomsten
- Aantoonbare ervaring op het gebied van informatievoorziening in het fysieke domein. Aantoonbaar in cv en motivatie.
- Tussen 0 en 1 jaar
- Tussen 1 en 2 jaar
- Tussen 2 en 3 jaar
- Tussen 3 en 4 jaar
- Tussen 4 en 5 jaar
- Meer dan 5 jaar
Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!
- Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
- Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
- CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
- Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!