Senior medewerker operationele aansturing

  • Detachering
  • Branche Openbare orde en veiligheid
  • In Gelderland
  • Reageren vóór 02-10-2025 (11:00)

De functie

Opdrachtomschrijving

Als Senior Medewerker met operationele aansturingskwaliteiten ben jij het centrale aanspreekpunt voor het opvolgen en aansturen van het rooster en de operationele bezetting van het team.
Je zorgt dat het werk soepel verloopt en dat medewerkers de juiste ondersteuning krijgen.

Je bent de vraagbaak binnen het team, zowel gevraagd als ongevraagd, en onderhoudt de communicatie over ontwikkelingen met de teamleider en senior backoffice.
Daarnaast zet je werkopdrachten uit en draag je zorg voor het exporteren van City Control naar het CJIB, en draagt zorg voor alle andere gegevens.

Je neemt, waar nodig deel aan interne overleggen, waar je advies geeft en meedenkt over procesverbeteringen.
Verder werk je samen met de senior backoffice om kwaliteit en alle werkafspraken te monitoren en waar nodig te verbeteren.
Wij opereren in een dynamische omgeving, maar staan altijd in dienst van de organisatie en haar inwoners. Ons gezamenlijke doel overstijgt het individuele belang: we zetten ons in voor het grotere geheel.
Om dit te realiseren, is een stabiel team essentieel waarin duidelijke communicatie centraal staat.
Iedereen krijgt ruimte om zijn mening te delen, altijd met respect voor het gemeenschappelijke doel en de missie van de organisatie.

Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere

  • Rooster opvolgen en operationeel aansturen van medewerkers
  • Fungeren als vraagbaak binnen het team
  • Communicatie en ontwikkelingen binnen het team afstemmen met teamleider en senior backoffice
  • Werkopdrachten uitzetten indien aanwezig
  • Exporteren van City Control naar het CJIB
  • Deelnemen aan en adviseren tijdens interne overleggen
  • Netwerken en samenwerken met ketenpartners zoals politie, belastingdienst, ODRU en Stedin

Wie ben jij?

  • Je hebt ervaring met aansturing en operationele planning
  • Je communiceert helder en bent een echte teamspeler
  • Je neemt initiatief en bent proactief in het oplossen van vraagstukken
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende stakeholders en processen

Ervaring met relevante systemen (bijvoorbeeld backoffice systemen) is een pré

Dit zijn wij
Utrechtse Heuvelrug is een groene en mooie gemeente met ruim circa 50.000 inwoners in zeven karakteristieke dorpen in een bosrijk landschap midden in het land. Het oude cultuurlandschap en het aangrenzende rivierengebied maken het plaatje compleet. Een zeer geliefde plek om te wonen, werken en recreëren.

Bij ons zijn de lijnen kort en is de sfeer informeel. Samen met inwoners, ondernemers, partners en bestuurders werken we met visie en ambitie aan actuele thema’s. Het werk neemt toe en op een aantal thema’s willen we sneller resultaat boeken. Daarom investeren we in onze organisatie. We zoeken nog meer bevlogen professionals. Jong of ouder, met veel ervaring of net afgestudeerd. 

Vereiste Kwalificaties

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 3, bij voorkeur Handhaver Toezicht Veiligheid
  • Een geldig BOA diploma
  • Een geldige VOG-P
  • In het bezit van geldig rijbewijs B
  • EHBO en/of verkeersregelaar diploma
  • In het bezit van een geldig certificaat Alcoholwet en RTGB
  • Ervaring in een aansturing en operationele planning of op het punt in de loopbaan staan om de stap hiernaartoe te maken
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid door de leverancier is ingevuld, wordt de opdracht per direct beëindigd en komt alle mogelijke schade voor rekening en risico van leverancier.

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Je communiceert helder en bent een echte teamspeler
  • Je neemt initiatief en bent proactief in het oplossen van vraagstukken
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende stakeholders en processen
  • politiek sensitief

Is deze opdracht wat voor jou?
Zo werkt Bumper!

  1. Zoek eerst jouw droombaan: Begin met het vinden van die ene baan die jou écht aanspreekt. Heb je jouw ideale vacature gevonden? Vul dan je gegevens in, zodat we je beter leren kennen en verder aan de slag kunnen gaan.
  2. Wij maken een match: We nemen jouw profiel grondig door en kijken of er een perfecte match is met de vacature die jij hebt gekozen. Zo zorgen we ervoor dat je een serieuze kans maakt.
  3. CV & Motivatie: Lijkt alles goed te passen? Dan vragen we je om je CV en motivatiebrief een laatste update te geven. Geen zorgen, we ondersteunen je hierbij waar nodig, zodat je sterk voor de dag komt.
  4. Plaatsing: Is er een match en ben je geplaatst? Gefeliciteerd! Binnen 14 dagen na getekende urenstaat ontvang je de beloning die je verdient!